Pas ins op Du husickende, fiese kölsche Möpp, vun Dir loss ich mer jar nix sagen. Un wenn ich och keene wessenschaftle bin, so weeiß ich, dat mir in Arwilere schon Wing anjebaut han, do hat ihr noch nit ins euer schwabbelijes jesöff, seines namens Kölsch. Do bes och so eeine, der in Kölle de besöker vun de Stroß hupt, wenn se net schnell jenoch wesse wo se hin wolle und selwst ewwer em Urlaub he met 30 durch de Jejend zockelt un sich ene scheiß drom kömmere deit, wenn hä en Schlang bis no Kölle henge sech her trekkt. Also, bis still un komm ins von Dingem Huhsitz runger.
Pas ins op Du husickende, fiese kölsche Möpp, vun Dir loss ich mer jar nix sagen. Un wenn ich och keene wessenschaftle bin, so weeiß ich, dat mir in Arwilere schon Wing anjebaut han, do hat ihr noch nit ins euer schwabbelijes jesöff, seines namens Kölsch. Do bes och so eeine, der in Kölle de besöker vun de Stroß hupt, wenn se net schnell jenoch wesse wo se hin wolle und selwst ewwer em Urlaub he met 30 durch de Jejend zockelt un sich ene scheiß drom kömmere deit, wenn hä en Schlang bis no Kölle henge sech her trekkt. Also, bis still un komm ins von Dingem Huhsitz runger. Tschöööö Maggi
Zitat von Schottealso ab hier hab ich nur noch Bahnhof verstanden
@Schotte, ich übersetze mal:
Maggi hat mir gerade Recht gegeben, es gibt nichts besseres als Kölsch, er wohnt in einem Weinanbaugebiet, fährt aber gerne mit Tempo 30 durch Köln und hupt auch gerne mal, wenn er den Dom sieht. Er glaubt auch ich sei Jäger, er hat mir doch glatt einen Hochsitz unterstellt.
und NEIN, ich fahre nicht zum Spaß in die Eifel, das wäre nicht lustig
Grüße Sukasta
Et es wie et es, et kütt wie et kütt, et hätt noch immer jot jejange, wat fott es es fott, et bliev nix wie et wor, drinkste eine met ...
Dä Sukasta is ja 'ne janz ne fiese Möpp, dä verfälscht dat Platt un jibbet falsch widder, ich han nix anderes erwaart, wat sollste von sunem Kölsche Drecksack och erwachte?
Zitat Wing von dr Ahr, von dä Sunn verschont, sare mir imme.
Ja, ja, wann häste dann et letzt Wing von de Ahr jedronke? Muß at jet her sin, sons dätste su ne Keu net verzälle.