...klasse wastl, gefällt mir very goud und handmade in oberfranngn - iiich siech uns zwa scho, na gschmarri drei, scho inder fränggischn rumfoarn nei zur kaddi, odder hobb soch wos
Grüsse aus Göggelsbuch
smiler
"man muß einen schlag haben, sonst läufst rum wie ein depp"
@ minxlmanxl : des mit der wandsschdärng schaut blus beim sitz su fett aus, do hob ich nuchamol 15mm eichenbrettla neiglegt. ansunsdn sinds 9mm furnierda multiplexbladdn.
und smiler : do freu ich mich aber a scho gscheid drauf, amol an ausfluch zur kati mit dena gschbanne . des werd bestimmt amol wern.jetzt gids ja bald nauswärds
da gehts irgendwie um drei gespanne, die zur kati fahren .. muss meinen winterbomber optisch noch a weng aufmöbeln, um gegenüber den beiden schmuckstücken nicht gar zu sehr abzufallen
Zitat von martin58da gehts irgendwie um drei gespanne, die zur kati fahren .. muss meinen winterbomber optisch noch a weng aufmöbeln, um gegenüber den beiden schmuckstücken nicht gar zu sehr abzufallen
und was hab ich gschrieben
...klasse wastl, gefällt mir very goud und handmade in oberfranngn - iiich siech uns zwa scho, na gschmarri drei, scho inder fränggischn rumfoarn nei zur kaddi, odder hobb soch wos
Grüsse aus Göggelsbuch
smiler
"man muß einen schlag haben, sonst läufst rum wie ein depp"
9 muellermeder - wos wiechdna nocherd dei zaepfla, ohne in rohma?
Zitat do freu ich mich aber a scho gscheid drauf, amol an ausfluch zur kati mit dena gschbanne . des werd bestimmt amol wern.jetzt gids ja bald nauswärds
hod nu ans a blaetza frei im sainwohng?
"fuer dein wohlsein rat ich dir: trink ein seidel kathi-bier!"