Ja freile dreffad mir ons amol wiedr. I wär au gern zom Süd Schdammdisch gfahra, isch hald a weng weit nocham Gschäffd.Ond hoimfahra muaß ma ja au no... Aber des basst scho amol wiedr!
In Antwort auf:...mensch alex warom hascht nix gsagt wägem kornsand i wär mitgfahre sagrament noamole dr gans morge ben i om sinsheim romballert wen i des gwist het.
No siehdmers widdr amool, d'Schwobe kääna au neddmää gscheidd kommunidsiere, wie's dr Aaanschain hädd....................
Ha no, ha no, Baule, Baule des isch net wor. @ Raucher des war ganz schpondan, em ibriga send mir mit dr Dos nach Wiesbaden gfara, ond weil mir en dr Nähe wared hemmr halt dr Baule bsuchd. Sonschd däd i mi doch melda.
Die Europäische Union will ab mitte November die M A U L T A S C H E als regionale Spezialität schützen. So und jetzt freut euch mit mir. Das ist doch mal was Sinnvolles!!!!
Der CHEstrella welcher sich gerade nach wichtigen Problemen umschaut.
Zitat von CHEstrellaFred wieder vorhol Modus: Die Europäische Union will ab mitte November die M A U L T A S C H E als regionale Spezialität schützen. So und jetzt freut euch mit mir. Das ist doch mal was Sinnvolles!!!! Der CHEstrella welcher sich gerade nach wichtigen Problemen umschaut.
Ja ja , da freuen sich die Landsleute im anderen Teil unseres Doppelnamen-Bundeslandes,dass es auch mal eine Anerkennung für die schwäbische Küche gibt. Andere Highlights wie "Saitewirschtle mit Linse un Schpätzle" werden vielleicht noch folgen. Wer aber was richtig Gutes haben will, isst am besten bei uns in BADEN. PS. Wenn der Herr Landwirtschaftsminister Hauk bei seinen Bemühungen um die richtige Bekämpfung des Maiswurzelbohrers am Oberrhein so engagiert gewesen wäre, wie bei der Beantragung der Maultasche als schwäbische Spezialität bei der EU, hätten wir ein Problem weniger in unserer Agrarwirtschaft.