So,Schwoba ond Nichtschwobe eller Lender- s erschte Schwobadreffe auf am Hechschda hod sdattgfonda! Dr Manne und i hend ons bei schenschdam Wedder kennaglernd. Schee wars!Ond an Kuacha hads au gea.(Da Moschd hemmer vrgessa...) Wiamer so gschwäzd hend-ischd ons dia Idee komma,daß mir ons snächschde mol (in 14 Dag ?) em Donaudal dreffad.Wemma vo Sigmarenga Richdung Beira fehrd kommd noch Hausa i.T. auf dr rechta Seide d Bahhofsgaschdstädde.Sisch direkd an dr Stoß. Ond an Biergarda dods au. Also tangad eiar Modorrädle voll ond kommad älle !!!
Da der Termin recht kurzfristig war und unser Auschreiben über zwei Freds ging, waren eben nur der Achim und ich auf dem Höchsten. Bei schönstem Wetter, nur gestört durch den Auftritt der Musikkapelle, haben wir uns zwei Stunden gut unterhalten.
Damit die Sache weitergeht, nämlich die W-Fahrer der Region Bodensee, Alb, Stuttgart gern auch aus Österreich und der Schweiz mal locker zusammenzubringen, haben wir den nächsten Treffpunkt ins Donautal gelegt. Genauergesagt: in Hausen i.T. in der Bahnhofsgaststätte, direkt an der Strasse.
Den Termin lassen wir mal so stehen, also 24.05.09 würde mal sagen gegen 14-15.00Uhr.
Achim, habe ich alles richtig übersetzt?
@Willi, wenn wir vielleicht mal ein paar zusammenbekommen, können wir gerne die Treffpunkte auch mal Richtung Franken verlegen.
Gruass
dr Manne
Chrom für's Motorrad ist wie Make-up für die Frau. Mir sind die ungeschminkten lieber!
Hab mir überlegt,ob 14-15.00 Uhr nicht etwas spät ist. Wenn einer weiters anreist,dann will er sicher wieder früher losfahren? Schamer mal. Und den Schwaben/Frankentreff bekommen wir auch noch auf die Reihe.
hab den Fred mit dem Schwabentreffen leider erst heut gelesen. Sonst wär ich natürlich die 30 km zum Höchsten gefahren. Und bei dem Treff im Donautal bin ich leider, bzw. gottseidank im Urlaub
Na irgendwann demnächscht werda ma jo scho a Dreffa zamabrenga. Dui wilde Schwoba uff ihre Rennarla miset sich doch amole kennalerna. Selbschtverschdändlich send Älle willkomma. Terminmäsig ko i allerdengs erscht nächschte Woch ebbes saga, weil i doch jeza ersch amole gen Italia gondl, ibrmorga, zum d Oldtimerla aguga. Mar bleibet dra und i meld me wiada. Undr Umschdänd kommet jo no a baar dazua dia net äll Dag em Forum sand. Sodele, jezedle
Hi Ben, ja, ich habe es zwar am Sonntag gelesen - aber auch zu spät. Sonntag morgen zum Höchsten, das wäre mal wieder nett gewesen. Donautal am 24. könnte aber eventuell klappen - und mit Dir das holen wir dann nach!