Mein lieber Christoph, ich gehe verstärkt davon aus dass sich Moppedfahrer dutzen. Da du aber per Sie mit mir schreibst versichere ich dir, dass ich dich nie mehr sietze. Versprochen.
natürlich duzen sich die Motorradfahrer, was sonst. Tut mir leid für das Missverständnis.Als ich " auch wenn sie meinen Enfield Soziussitz nicht mögen " schrieb, meinte ich die Württemberger in der Mehrzahl, in einer Anrede hätte ich "sie" groß geschrieben. Grüße Christoph
Guada Morga Achim, bischd wiadr gsond? Schee das dr Schwobafred amole widr rufgholt hosch. Am Samschdich be i mit dr Sigi am Bodasee zur Klassik-Welt. Und am Sonndich isch doch des Dreffa vom ADAC uff dr Solitude. Vielleicht sieht man sich ja dort!?
noi,ben emmerno em Grangaschtand.Aber dr Doc hat gsaid,a bissle fahra duad nix! I woiß no neid was i am Wochanend els mach.Am Bodasee hots hald ellaweil so viel Leit. Solitude,des wär au a Meglichkeit. Ibrigens-Dei Heamesser leit au no bei mir romm. Jetzt gug i amol,vielleicht liests ja no dr oi oder andre ?
wie schauts aus kommenden Samstag oder Sommtag? Wenn ich unsere Forumskarte ansehe,dann wäre Kempten/Memmingen (Allgäuer Tor?) recht zentral für die Bayern/Schwaben und Bodenseeanwohner. Natürlich sind auch Weitergereiste angesprochen. Also gebt mal Laut !
Herrschaffdzeida, seid i nix me schaff, hanne no weniger Zeit. Am Samschdich isch hier en Lombaburg s Johresdreffa von de Neckartdaler Harlay Freind. Des isch dees Dreffa wo i so gern mitm Roller nofahr. Un am Sondich hot mi a Kumbl eiglada nach Geiselwind zom vierzichschda Geburdsdag. Dees isch au so a Dreffa mit a Haufa naggediche Weiber. Do gang i abr net no. Wann s Wedder mitduat fahra mir halt amole widr uff d Bladde.
wen´d uff´d Blatt fahrschd, sechschd auf jedn Fall ammol bscheid. Wenne Zeid han, komme au.
Memminga, Allgaier Door, goht bei mir nedda, weil des zweit weg isch ond i do drzua zviel Zeid braucha dääd. Ond no wirds heggdisch. Ond heggdisch gfalld mr nedda.