die abgebildete Suzi mit den Gußrädern ist keine GS 400, ganz bestimmt nicht! Eher GS 750... Die mit den Gußrädern ist nämlich ein vierzylindriges Mopped, die GS 400 ist aber ein Zweizylinder!
--------------------------------------------------- Der Bundesgesundheitsminister warnt: Fahren mit der W wird ihr zentrales Nervensystem irreparabel schädigen! Monti meint, auf einem Ast in einer Buche sitzend: "Gagagaga - Urban Priol for President!"
In Antwort auf:Übrigens, bitte mal alle folgenden Link anschauen, es lohnt sich wirklich !!!! http://www.trickphotog.com/Engines.htm Grüße und viel Spass bei den schönen Bildern PeWe
echt die härteste Pornografie auf den Gebiet der Motorräder da geht mir echt einer ab
In Antwort auf:Übrigens, bitte mal alle folgenden Link anschauen, es lohnt sich wirklich !!!! http://www.trickphotog.com/Engines.htm Grüße und viel Spass bei den schönen Bildern PeWe
echt die härteste Pornografie auf den Gebiet der Motorräder da geht mir echt einer ab
Hab ichs doch gewusst, dass es Brüder im Geist gibt.......!!! Schön, Jürgen das es dir gefallen hat...
Zitat von vandaKannst du mir auch das gesamte Motorrad zeigen, wäre schon toll? Grüße Vanda
Uff, keinen blassen Schimmer. Mich fasziniert einfach die Klarheit der Maschine und schlussendlich des Fotos. Wunderschön einfach, kompliziert und anstrengend
EDIT: Ist wahrscheinlich eine Indian (Hedstrom Motors). Habe mal kurz gesucht und noch folgendes entdeckt:
A Legendary Ride Into A Limitless Future The 2009 Indian Chief, and additional models to be introduced in subsequent years, continue Indian's tradition of technological innovation, mechanical excellence, quality construction, rock-solid reliability, and exquisite styling.
Designed by some of the most honored engineers in the American motorcycle industry, assembled by dedicated craftsmen with an ingrained passion to imbue every motorcycle leaving the plant with Indian's legendary "live to ride" spirit, the New Indian Motorcycle is not for everyone ... nor is it intended to be.
On the contrary, it is the ultimate American cruiser for roaming roads less traveled as well as those designated Interstate highways. The quintessential motorcycle for riders who neither lead nor follow packs, but stand above and apart from them, comfortable in their individualism, secure in their identity.
With a wide range of factory-designed-and-fitted personalization options including seats and saddlebags, wheels and fenders, classic Crimson and 21st century hand-painted color schemes, the New Indian Motorcycle makes a statement -- your statement -- with every mile it carries you. Here, there, anywhere, everywhere, and -- always, always -- home again.
When will these extraordinary machines, now running as prototypes at our Kings Mountain, North Carolina Wigwam be ready for you to ride? Sooner than you think. But not a moment before they're absolutely worthy of the Indian badge, a proud nameplate still seen on more than 35,000 road-worthy, 50-plus-year-old Indian motorcycles.