|
|
|
|
Sackjeseech Du bes un blievs e Sackjeseech Ejal wat du sääs ejal wat du määs Du bes die Superquall
Sackjeseech E janz jewöhnlich Sackjeseech Wo du och stehs wo du och jehs Du määs et all
Du bes esu jlitschich wie ne Jääle Su fludderich wie en fuul Banan Läächs dich en jedes frisch jemaate Bett dran !
Sackjeseech Du övverflüssich Sackjeseech Wat du och drievs wo du och blievs Do wääss kei Jrass
Sackjeseech Unnüüdich Sackjeseech Wo du och stehs wo du och jehs Es et naass
Du häs e Baseballmötzje richtich falsch om Kopp Du häs e Nike-Ungerbötzje ahn En jedem Mädel he em Väädel has du ding Brootwooschfinger dran!
Du has e Faxjerät an dingem Mountain-Bike Benutz dieh Handy am leevste en d`r Bahn Springs op jede noch esu Löhmerije Bommelzoch dran!!
Sackjeseech Un ding Frau es och e Sackjeseech Wat du och drievs wo du och blievs Do wääss kei Jrass
Sackjeseech Un ding Kinder sin och Sackjeseechtere Wo du och stehs wo du och jehs Es et naass
Du winks met links jedem Fähnche zo Du häs d`r Kaffe un d`r Kopp et cetera op Un wenn et jet bringk kläävs du dir Jlatt ne Vollbart drop!!!
Sackjeseech…..
Grüße Sukasta
Et es wie et es, et kütt wie et kütt, et bliev nix wie et wor, drinkste eine met ...
| | |
|
|
|
|
Buggy, ahl Schlabbermuul, biste hal fott ...
Grüße Sukasta
Et es wie et es, et kütt wie et kütt, et bliev nix wie et wor, drinkste eine met ...
| | |
|
Buggy
|
|
02.01.2011 14:15
|
|
|
Zitat von Sukasta de drecklije Bäbbelschnüss hal widder, Do kanns mer de Büggel bötze
Do muss eesch eimol daran rüche, wo ich üvverall hinjepiss han ...
Wo ich schon überall hingekackt habe wirste im Leben nich hinkommen Du halbgarer Zeckenzüchter.
Gruß Buggy
Das schönste für einen Mann ist ein flotter 3er.Meiner steht in der Garage!
First Member of The Spießers MC Chapter H
| | |
|
|
|
Maach halvlang!, dat möht wie don, Do rüchs ald noh d’r Schöpp!
Grüße Sukasta
| | |
|
Buggy
|
|
02.01.2011 14:20
|
|
|
Das han isch nit verstund!
Gruß Buggy
| | |
|
|
|
Zitat Maach halvlang!
Jetzt ist es aber bald genug.
Zitat dat möht wie don
So dumm, wie Du Dich anstellst, muß das schon weh tun
Zitat Do rüchs ald noh d’r Schöpp!
Pass auf! Du riechst schon nach der Schaufel Eine klare Drohung an das Gegenüber, das wohl nicht mehr lange zu leben hat, wenn er so weitererzählt
Blos dir jet
Grüße Sukasta
| | |
|
Buggy
|
|
02.01.2011 14:29
|
|
|
Mit dir ollem Reiskopp nehm ich noch alle mal auf. Ich beiß dir den Kopp ab und trink dich aus!
Gruß Buggy
| | |
|
|
|
Do bis ene janz abstrakte Minsch, Do bes zo schad för de Jeisterbahn, Do Vollwoch ...
Grüße Sukasta
| | |
|
|
|
ahle Aaschkröffer, bis en Anklävsel, jewonnen
Grüße Sukasta
| | |
|
Buggy
|
|
02.01.2011 20:59
|
|
|
Biste schon wieder besoffen? Du nuschelst ja,da versteht man kein Wort.
Gruß Buggy
| | |
|
|
|
do Jampetatsch,bes ne Jömerpott, besser en Luus em Döppe wie jar kein Fleisch.
Auf Hochdeutsch zanken, kein Wunder, daß niemand mit Dir spielen will
Grüße Sukasta
| | |
|
Buggy
|
|
02.01.2011 21:13
|
|
|
Zitat von Sukasta do Jampetatsch,bes ne Jömerpott, besser en Luus em Döppe wie jar kein Fleisch.
Auf Hochdeutsch zanken, kein Wunder, daß niemand mit Dir spielen will
War mir klar das Du ein Niemand bist!
Gruß Buggy
| | |
|
|
|
ich spiele nicht, ich bin der Buggysitter ...
Grüße Sukasta
| | |
|
Buggy
|
|
02.01.2011 21:29
|
|
|
Dann bring mich ma nen lecker Pilsken!
Gruß Buggy
| | |
|
|
|
|
Du krichst de Fläsch Kölsch un küst innet Bett
Grüße Sukasta
| | |
|
|
|
Sprung
|
|
|