"Good news is that I truly out did myself this year with my Christmas decorations. The bad news is that I had to take him down after 2 days. I had more people come screaming up to my house than ever. Great stories. But two things made me take it down.
First, the cops advised me that it would cause traffic accidents as they almost wrecked when they drove by.
Second, a 55 year old lady grabbed the 75 pound ladder almost killed herself putting it against my house and didn't realize it was fake until she climbed to the top (she was not happy). By the way, she was one of many people who attempted to do that. My yard couldn't take it either. I have more than a few tire tracks where people literally drove up my yard."
Das erinnert mich an eine Schaufensterdeko in unserem Laden, nannte sich Schlafbär, war ein bißchen Plüschfell, das in einer mit Stroh ausgelegten Umzäunung lag und "atmete". Da das im Sommer war, hat man uns die Polizei und den Tierschutzverein auf den Hals gehetzt, wegen Tier in praller Sonne im Fenster und so. Die Bullente konnte sich ein Grinsen nicht verkneifen, als rauskam, daß das Tier nicht echt war. Man sollte halt immer mit der grenzenlosen Dummheit seiner Umgebung rechnen.
Ich wurde schon vom Tierschutzamt angerufen, weil nette Nachbarn gesehen hatten, dass Herr Krause im Womo vor meinem Haus lag. Für ihn das Schönste überhaupt! Er reist nun mal gern. Übereifrige Nachbarn ...
Schützt unseren Planeten,es ist der einzige mit Bier! Mitglied der Bewegung 10.12. sinnfreie bunte Zellen der Revolution der sinnfreien Brigaden Europas First Member of The Spießers MC Chapter H