Saach bes du bestuss Bes du noch komplett Ding Kaat hätt mich fass ruiniert Joot du häs keine Mann Ävver ich han en Frau Jläuvs du die hätt nit lese jeliert
Die es us joodem Huus Hät met d`r Strooss nix am Hoot Die triff sich met dä Frau vum Boss Un wenn dä vun dir hürt Bin ich Kronprinz jewäs Ding Kaat hät mich ne Zobel jekoss
Najuut wat koss dä Anwalt Jeld spillt kein Roll Zehn Mill ? Kei Thema Scheck litt bei Un ne game boy für dä Blaach Ne CD-player für dich Un für dä Mario nüng Milimeter Blei
Jo wie du siehs he es alles nur vum Feinsten
Alles frisch alles fit alles nur vun feinster Hand Vun feinster Hand
Ich denk off an uns Bud Drei Daach nur em Bett Kei Hemb am Hingersch ävver jung un stolz Un dä Hingerhoffrään Hatt jenau dä Sound Vun brennendem Kamineholz
Statt Dinah Moe Humm Un Trips en Amsterdam Jiddet jetz Jolf en Kitzbühl met all dä Köpp Un dann ovends op nett Salätche beim Boss Däm singer Frau un ihrem fädije Möpp
He willsde wisse wie et wirklick es Jeld spillt kein Roll nä nä Ävver ich brööt dringend Zick Zick für mich selvs Weisde wat ich schick dir jede Woch zehn Mill Weisde wat du schicks mir jede Woch e Tütche Stunde He ich waade op en Meldung Zwische Vollmond un Meddernaach
Jo wie du siehs he es alles nur vum Feinsten Alles frisch alles fit alles nur vun feinster Hand Vun feinster Hand Anfürsich es et Blues
Grüße Sukasta
Et es wie et es, et kütt wie et kütt, et bliev nix wie et wor, drinkste eine met ...