Ein Münchener Polizist hält einen Radfahrer an, der zwei große Säcke auf Lenker und Gepäckträger transportiert. "Sie, des geht fei ned, des is so ned erlaubt. Was ham's'n übahaupt do drin?"
Der Radler öffnet den Sack vom Gepäckträger: Lauter 1 Euro-Münzen.
Staunt der Polizist: "Wo ham's'n die her?"
Der Radler gibt bereitwillig Auskunft: "Des is aso. I hob an Schrebagart'n in da Näh vom Fuaßboistadion, und wenn de Leit zum Spui gengan, oda wenn's von an Spui kemman, da soachn's ma ollawei in Gart'n eine. Wos moana's, wia des stinkt, und wia da Rasn bein Zaun beianand is. Hob a ma denkt, wart's no, hob a ma denkt, eich wea i scho heifa. Hob i mi mid'n groß'n Kuchlmessa hinta'n Zaun auf'd Laua g'legt, und ollawei wann oana sein Zipfe durch'n Zaun steckt, hobe'n packt und g'sogt: An Euro her, oda da Zipfe is weg. Und in dem Sack do drinna san de Euro vom letzt'n Monat."
Zeigt der Polizist auf den anderen Sack: "Und do drin, sand do aa Euro drinna?"
Zuckt der Radler mit den Achseln: "Ja mei, Herr Wachtmeista, sand aa oa dabei wo ned zoin…"
Dieter (auf Wunsch liefere ich auch eine Übersetzung)
Alkoholfreies Bier... schmeckt richtig, ist aber falsch.
In der Rubrik Offener Motorradmarkt lautet eine Überschrift: Kreidler Florett
Warum auch immer, darf ich da nix zu beisteuern. Vielleicht hat dieses Späh-System erahnt, dass ich einen kleinen, wenn auch charmant gemeinten Abschwiff vor hatte?
Investigativer Journalismus. Ich könnte mir vorstellen, daß der Fahrer des hellgrünen Kombis ganz neugierig nach dem Kamerateam geschielt hatte, bevor er losfuhr ("Oh, da ist das Fernsehen, die Kamera zeigt in meine Richtung, da sag ich Onkel Emil, dem Nichtsnutz, daß ich heute abend im Fernsehen komm, da ärgert der sich.").
Dieter (aber besser konnte man's nicht demonstrieren )
Alkoholfreies Bier... schmeckt richtig, ist aber falsch.