Und weil ich gerade erst von der Tour zurück bin halte ich mich kurz, damit ich noch schnell unter die dringend notwendige Dusche komme. Soviel Zeit muss aber jetzt noch sein:
Happy Birthday, lieber Andreas!!!!! Fühl Dich gedrückt und geknuddelt
--- WWL-Befugte und Anführerin des Pott-Chapters DOW --- Neuerdings Zwölfe mit Zurr, Plöpp, doing, doing, doing Buy a W and get FRIENDS for free
Auch von mir ganz herzlichen Glückwünsch rund um die halbe Welt - und möge auch in der Diaspora auch im kommenden Lebensjahr immer mal wieder ein Stück Marzipan den Weg nach Japan finden!
I mecherd e´mal dichdn in de´ fränkischn Sprooch - bass ner aaf wos i der sooch. Wos du maanst dichdn koo i net? - Du i hob sugoar scho gschriem a glanns Sonett.
Obbe´ etzertla kummt de´ Hädedest - des gibbt mer fei nu goar in Rest. Ob i werkli fränkisch dichdn koo? - Goar ned su leichd is´ - mei liabe´ Moo.
Etz fang i e´scht e´mal oo: „af fränkisch - dou reimd si glei scho zänkisch!“ Sin mir Frankn zänkisch? – I maanerd nedd - obber eigeh mecherd i ka Wedd.
Beim ann odde´ andern – hodd mer scho amal ghäie´d de´vo - obbe´ däi kenna nix däfia´ – su is hold e´ Moo. Sunst simmer scho äie´rer freindli und nedd - und homm a immer in Kubf <u>vurm</u> Bredd.
Des maand mir san gscheid – is eh gloar - ja werkli, dess is ganns gwies woar. Weil mir Frankn - mir zäign di Huusn iebe´n Hindern - däi Hoosn - däi däffn im Schdall iebe´windern.
Sixters suu gscheid sin mir Frankn - unserm Herrgott dämmer däfia´ dankn. Und aanu däfia´, dässer uns hod geem - a´ suu a´ scheens Land wou mer drinna´ leem.
alles gute lieber minxelmanxel, wastl
Angefügte Bilder:
Aufgrund eingeschränkter Benutzerrechte werden nur die Namen der Dateianhänge angezeigt Jetzt anmelden! wee ofenwerk 009.jpg