Komplett unglaubwürdig dieser Stunt. Man beachte nur mal die Fingernägel --- tztztz:
.......................................................................................................................................... Ein Paradies ist immer dann, wenn einer da ist, der wo aufpasst, dass keiner reinkommt. ..........................................................................................................................................
The motor started out as a 106 Cubic inch, we added the following parts to the build Lloyd’z 105.28mm Big Bore kit with Custom Turbo Pistons Fully balanced and Blueprinted the Crank, Rods And pistons Re-Worked the Oiling system for better lubrication Ported And polished the heads with custom oversized Stainless Steel Valves Lloyd’z Custom grind Turbo cams Installed a Garrett Turbo with intercooler Custom PCU re-programming Power Commander 5 with boost control 2 Secondary direct injection injectors that work above 5 lbs boost pressure Proto Type PMRT/Barnett Fly weight lock up clutch
Die V2-Szene bei den Amis ist schon ganz schön durchgeknallt. Das Teil sieht echt fies aus (obwohl ich Turbos ja eigentlich unsportlich finde). Schön, daß das solche Bekloppten gibt.