Dear Wow ! Dont' worry. If you will meet Claudia , Ursula and all the other W-driving girls, you will see, that they are indeed lovely, harmless and funny. And good girl-friends. But be carefull. Don't drink to much Prosseco with them.
Zitat von claroDear Wow ! Dont' worry. If you will meet Claudia , Ursula and all the other W-driving girls, you will see, that they are indeed lovely, harmless and funny. And good girl-friends. But be carefull. Don't drink to much Prosseco with them.
Rolf Ja nee, is' klar
Hi Rolf nice to meet you. Well when I'm going to ride to the netherlands from here we could easily meet up then as you're not far away from my parents. It's a small world :-)
Not familiar with the drink you mention but can handle beer, whisky etc. ;)
Did you know that Jägermeister is starting to get popular here now, as a mix. I had to laugh when i saw it as it's a bit of a boring drink in the Netherlands for old people... (well it might have changed there as well I left before all the alco-pops and mixes etc starting to get popular.
Ik ga hier even heel onethisch de ethiek doorbreken en je boudweg in het Nederlands antwoorden. Je moet die Duitsers af en toe negeren anders vinden ze zich zelf te belangrijk.
Welkom in de groep en veel plezier met de W !
Ik ben zelf een Belg die in Zweden woont. Jammer genoeg zijn er weinig Nederlandstalige frequenteurs op deze site, met jou erbij zjn we met drie. Double Barrel is de derde.
Althans, ik ga ervan uit dat je na 12 jaar in de Uk toch nog Nederlands kan ?
Zitat von JeanRouleHi wow, Ik ga hier even heel onethisch de ethiek doorbreken en je boudweg in het Nederlands antwoorden. Je moet die Duitsers af en toe negeren anders vinden ze zich zelf te belangrijk. Welkom in de groep en veel plezier met de W ! Ik ben zelf een Belg die in Zweden woont. Jammer genoeg zijn er weinig Nederlandstalige frequenteurs op deze site, met jou erbij zjn we met drie. Double Barrel is de derde. Althans, ik ga ervan uit dat je na 12 jaar in de Uk toch nog Nederlands kan ? Groeten J PS: for the international users : I U all
oh hallo! Had je naam ook al voorbij zien komen op de yahoo groep. Ja negeren ok zal het onthouden hi hi. Wen ze in Zweden begrijp dat je er nog niet zo lang woont.
Jägermeister was THE drink in the early 80'ies in the US. A lot of hardrock(in) bands called jägermeister their fav. drink (I remember funny interviews with Alice Cooper and Jaymz Hetfield).
<<Je moet die Duitsers af en toe negeren anders vinden ze zich zelf te belangrijk.>> u bent juist