Na naa, is scho recht aso, a kloa weng a Untaschid is scho no zum Dirolarischn. Awa s'waar scho schee, boi maramoi diam an kloana Ausflug mocha daadn. Badöiz is fast a Heimschpui füa mi (ca 25 km). Und bis auf Diroi (Achenpass) hawe eppa a guade hoibe Stund zum Fahrn. Wia lang brauchstn Du vo Innsbruck dohi?
also bis achensee, woast eh do beim staudamm, bis dohin brauch i ca. 1h, entweder fort ma do über seeföd->mautstraße oda achensee, wobei i achensee nit sonderlich mog da das 2 jahre mein arbeitsweg wor, weil wir in tegernsee hotel baut hobn. najo also am WE bin ich fast immer für so ne tour zu haben.
falls du FR zeit hast...oder SA, do solls halbwegiges mopedwetter sein.... _________________________________________________ W650 BJ:1999 / anfang Mai'03 ca. 8100 km Fahrgestellnr.: 3623
Morgen? Das trifft sich ja wunderbar! Hab mit einer Hornisse aus einem anderen Forum schon für Nachmittag was lose vereinbart. Ich wär ab ca. 13:00 startklar. Könntest Du evt. die Tortur auf Dich nehmen und doch nochmal über den Achenpass rauschen und Dich dort (linker Hand) kurz vor Kreuth bei einem Wirtshaus (Sonnberg-Alm) einfinden, wo die Dame gerne mal einen Himbeerkuchen zu sich nimmt? Vielleicht kann ich sie dorthin entlocken. Weiteres klären wir vielleicht per E-Mail, um den Thread nicht weiter zu 'missbrauchen'. OK?
kein threadmißbrauch mehr, deswegen siehe private mail in diesem forum, (des wos links oben blinkt) _________________________________________________ W650 BJ:1999 / anfang Mai'03 ca. 8100 km Fahrgestellnr.: 3623